19. veebruar 2018

Eesmärgiga parandada kommunikatsiooni ja teadlikkust ettevõtte väärtustest, korraldas Eventology 400 MTU Maintenance töötajale Catalyst Globali „Suurel pildil”, mis toimus Richomndis, Kanadas.

MTU Kanada tegeleb kõigi lennutööstuse sektorite mootorite remondi ning hooldusega, andes seejuures tööd inimestele 46 erinevast riigist, kes töötavad mitmesugustes rollides inseneri-, haldus-, logistika- ja hooldusüksustes.

Nende 2017. aasta konverentsil keskenduti uute põhiväärtuste - austus, avatus and arenemine, tutvustamisele. Eesmärgiks oli edendada omavahelist suhtlemist, tugevdada meeskonna ühtsust ning luua ühtekuuluvustunnet. Eventologyl paluti välja mõelda lahendus, mis aitaks neid eesmärke ühise meeskonnana loovas keskkonnas saavutada.

„Suurel pildil” oli selleks puhuks suurepärane lahendus. Kasutades kunsti ühise keelena, aitab see kaasa meeskonna omavahelisele suhtlusele, samal ajal propageerides austust ning avatust läbi informatsiooni, ressursside ja ideede jagamise. Meeskonnad peavad kahe lõuendi valmistamiseks omavahel usinalt suhtlema, et lõpuks saaks kõikide meeskondade lõuendid panna kokku ühiseks suureks kunstiteoseks, mis peegeldab ettevõtte eesmärke, väärtusi, visiooni ja kultuuri. Lõppeesmärgiks olev kunstiteos aitab meeskondadel töötada ühtse meeskonnana ning võtta oma ülesande (ehk oma lõuendi osa) eest vastutus.

Kõigest kuue nädalaga, mis jäi esialgse müügikõne ning konverentsi vahele, mõtles Eventology välja suurepärase kunstiteose disaini, mis peegeldas MTU põhiväärtusi, ning võimaldas kunstnikele stuudiopinna selle loomiseks. Kitlitesse riietatult ning baretid peas, aitas Eventology meeskond 400 inimesel kõigest kahe tunniga luua 120 eraldi lõuendist koosneva 3,6 m x 4,9 m kunstiteose.

MTU kavatses algselt jagada kunstiteose viieks osaks, et iga osakond saaks sellest osakese oma seinale panna, kuid kui see valmis sai, peeti seda niivõrd võimsaks ning seega ei raatsitud seda juppideks võtta. Nüüd ripub see kõige suurema hoone seinal, meenutades neile meeskondlikku saavutust ning nende ettevõtte põhiväärtusi. See annab ikka veel palju kõneainet osakondade vahelisel suhtlemisel.