4. oktoober 2013

Nestle soovis, et nende töötajad mõistaksid, kui hea on nende uus toode ning et nad brändi saadikuteks ning tutvustaksid seda ka oma perele ja sõpradele. Kõige olulisem omadus, millele nad tahtsid rõhku panna oli MUGAVUS.

Lõuna-Aafrika Nestle esitles omapärast valikut beebidele mõeldud kaerahelbeid. Nestum & Cerelaci toiteainerikastel einetel, mis on pakitud ühe portsjoni suurustesse pakikestesse, oli mitmeid ainulaadseid müügiargumente. Meie klient ehk tootejuhtide meeskond soovis, et me mõtleks välja strateegia, kuidas esitleda nende 500 töötajale uut toodet nii, et see oleks midagi enamat kui tavaline tooteesitlus ja lihtsalt töötajatele toodete jagamine.

Nad jõudsid selgusele, et nende töötajad peaksid mõistma, kui hea nende toode on ning seeläbi saama brändi saadikuteks ning tutvustama seda ka oma sõpradele ja pereliikmetele. Kõige olulisem omadus, mida nad soovisid rõhutada oli MUGAVUS. 

Töötades koos nende PR agentuuriga Ogilvy, panime kokku ettevõttesisese võistluse, kus osalejad pidid tegema 1-minuti pikkuse reklaami, kus oleks põhirõhk toote eelistel. Meie reklaamitegemise harjutus Reklaamipaus oli selleks puhuks ideaalne lahendus. Kuna klient soovis oma investeeringust võtta maksimumi, tegime neile ettepaneku 6 nädalat kestva programmi korraldamiseks. Esimesel nädalal panime nende kontori ühisesse sööklasse üles väljapaneku. Me seadsime seal üles filmikaamerad, tahvlid, storyboardid ehk piltlood, postrid ning mitmed filmirekvisiidid. Töötajad eeldasid, et kohe jooksevad võtteplatsile ka näitlejad ning režissöörid hakkavad neile käsklusi andma. See juhtus aga alles järgmisel nädalal, kui ühel hommikul avastasid kõik töötajad oma postkastist e-maili, mis palus kõigil, kel on kasvõi natukenegi loovat meelt, minna lõuna ajal sööklasse. Seal tervitasid neid erinevates kostüümides Dream Team Catalysti meeskonnaliikmed, kes tegid näidisreklaami ning kaasasid endaga ka personali väga ettearvamatul moel.

Kui töötajad istusid laudadesse lõunat sööma, ajasime nendega juttu ning selgitasime, mille raames see kõik siin sööklas toimub ning esitasime neile väljakutse. Andsime neile kaks nädalat, et panna oma kolleegidega kokku rühm ning esitada originaalne, informatiivne ning huvitav stsenaarium Nestum and Cerelaci reklaamiks. Nende vastukaja oli võimas. Terve kontorihoone oli põnevusest pungil ning kaks nädalat hiljem olid finalistid välja valitud. Viie meeskonna ideed muudeti päris reklaamideks. Kõik need viis meeskonda kutsuti võtteplatsil toimuvasse õpituppa, kus neile tutvustati tehnilist varustus ja anti mõningad juhised ning nõuanded auhinnaväärilise reklaami tegemiseks. Seejärel tutvusid nad Dream Teami spetsialistidega, kes olid selle kogemuse vältel nende treeneriteks ning mentoriteks. Filmimise aeg oli varsti käes ning keskeltläbi nelja tunniga sai iga meeskond oma reklaami n-ö purki. Valminud reklaamid laeti üles ettevõtte Intranetti ning YouTube-i kanalile. Kõiki töötajaid julgustati hääletama oma lemmikreklaami poolt.

Võitja tehti teatavaks kliendi juures toimuval säraval üritusel. Järjekordne suur osavõtt andis kinnitust töötajate huvist, mis annab edaspidigi võimaluse kliendi personalile tutvustada veelgi rohkemate toodete sõnumeid ning harida neid selles vallas.

Klient oli tulemustega ülimalt rahul. 5 suurepärast reklaami ning nende uus toode oli jututeemaks üle terve maja! Me räägime nendega juba sellest, kuidas saaksime kaasata Catalysti ülivõimsaid tooteid nende järgmistel üritustel. Tooteesitlused Nestles on nüüd igaveseks muutunud!