20. jaanuar 2014

Meile anti ülesandeks aidata korralda NetJetsi iga-aastast kohtumist viisil, mis jätkaks juba eelnevalt kasutatud tõhusaid protsesse, kuid mis samuti lisaks uue dimensiooni kirge ning energiat, arendamaks ettevõttesiseseid suhteid nii töötajate kui ka osakondade vahel.

Lühikirjeldus

Aidata NetJetsil korraldada nende iga-aastast kohtumist (mis on traditsiooniliselt olnud päev täis esitlusi ettevõtte olukorra, strateegia ja plaanide kohta) mis jätkaks juba eelnevalt kasutatud tõhusaid protsesse, kuid mis samuti lisaks uue dimensiooni kirge ning energiat, arendamaks ettevõttesiseseid suhteid nii töötajate kui ka osakondade vahel. Seda tehti kõike niinimetatud sisemise klienditeeninduse standardi arendamiseks, mis suuremas pildis arendab ka nn. välimist klienditeenindust. Päeva teemaks oli 'Zumbido' , mis tähendab portugali keeles 'suminat'.

Enne meie kahepäevase lahenduse läbiviimist, oli meil võimalus kohtuda ning konsulteerida ettevõtte mitme tippjuhiga, millele järgnes ka ekskursiooni nende peamisse tegevusüksusesse ehk nende Lissaboni kontorisse.

Päevakord

Päevakord oli juba üpriski tihe ning suure osa sellest võtsid enda alla ettevõttesisesed esitlused organisatsiooni võtmeisikutelt, seega oli meie tegevuste jaoks aeg väga piiratud. Kuid see andis meile jällegi võimaluse teha ürituse jooksul mitu lühikest, lõbusat ning illustratiivset koolitussessiooni. Need rajasid tee meie n-ö kroonijuveelini, milleks oli meie suure mõjuga kogemuslik tegevus River Runner, mida me olime väga täpselt kohandanud, et see sobiks nii kliendi tingimuste ning soovidega, aga kasutaks samas maksimaalselt ära ka toimumiskohta ja võimaldatud aega. Õppimine on tarkuse ema ning tagamaks, et kogu üritus oleks nauditav ning tõeliselt meeldejääv, tulime me järgmisel päeval jälle tagasi, et viia läbi veelgi rohkem lühikesi kogemuslikke ülesandeid (näiteks energiat süstiv One Voice) ning analüüsida neid õpitulemusi, mis on juba toimunud üritustest omandatud.

Kuidas läks?

Kuidas üritus kulges? Suurepäraselt! Võttes arvesse ürituse eesmärgi keerukust, nende teenindustasemele vastamist ning osalejate leidmist, nendes huvi äratamist ja lõpuks ka 250 põhjalikult koolitatud ning kõrgete sooritusega töötajaga ürituse läbiviimine, kellel on ka kõrged standardid ning ootused, ei olnud kerge. Need lühikesed sessioonid võeti väga hästi vastu. Selleks ajaks, kui River Runner oli alustamas, teadsime juba kindlalt, et see saab olema edukas, kuid me ei osanud arvata, et osalejad sellesse nii sisse elavad.

Nad olid uskumatud – see kuidas nad läksid väljakutsele vastu sellise energia, positiivse hoiaku ning professionaalse käitumisega, oli lihtsalt hingemattev. Meil oli tõeline au ja privileeg olla kaasatud sellise sündmuse ja ettevõttega. Tagasiside oli silmapilkne ning paljud inimesed (igalt ettevõtte tasandilt) tulid meid peale üritust naerulsui tänama ning samuti öeldi meile: „Vau, see kuidas te meid tööle panite, oli fantastiline – kas te tulete järgmisel korral ka tagasi?  

Kas me tuleme järgmisel korral tagasi?

Kas me tuleme järgmisel korral tagasi? Me väga loodame. Meie arvates oli üritus edukas väga mitmel tasandil. Samuti said osalejad sellest palju praktilisi õpitulemusi ning ka meil oli NetJetsidelt palju õppida. Me õppisime, et parimad ettevõtted otsivad alati viise, kuidas olla veelgi paremad ning et parimad ettevõtted investeerivad oma inimestesse. Parimates ettevõtetes töötavate inimeste energiat ning pühendumist on juba nendega esimesel kohtumisel märgata. Me ootame põnevusega koostööd mõne sellise ettevõttega, kes sellele kirjeldusele vastavad!