5. aprill 2017

Loomingulise pioneerina olete te protsessiga tuttavad. Teil tuleb suurepärane idee, te investeerite aega, raha ning ressursse oma uue loomingulise toote uurimisele, arendamisele ning katsetamisele. Te toote selle turule. Aga siis! Vahetult enne, kui te heiskate oma purje, on piraadid, kes on teie igat sammu pinevalt jälginud, selle juba kopeerinud ning kuulutanud enda omaks.

Sellistel mereröövlitel on väga vähe austust loojate ning disainerite vastu ning nad pakuvad nõuetele mittevastavaid versioone originaaltootest ilma kõigi selle detailideta ning arusaamata, mis on just see, mis teeb selle toote suurepäraseks. Nad pakivad selle uhkesse pakendisse ning pakuvad seejärel seda õilsal viisil kõvasti alla turuhinna klientidele, kes on otsimas odavat pakkumist.

Järeletegemine on kõige siiram meelituse viis. Kuid siinkohal ei ole meelitusega midagi pihta hakata, kuna see ei too müügitulu, mida saaks investeerida edasiseks uurimistööks või tootearenduseks.

Kas piraatlus röövib maailmalt uued ja paremad tooted?  

Olen kindel, et te nõustute minu väitega, et on olemas efektiivsemaid ning mõõdetavaid meeskonnatöö arendamise kogemusi kui meeskonnaga sotsialiseerumine reede õhtuti peale tööd. Muidugi võib iga võrsuv ettevõtja proovida kätt meeskonna väljasõidu korraldamisel või osalejatele meeskonnamängude, võistluste või lõbusate tegevuste läbiviimisel, kuid kas sellel on ka reaalne väärtus?

Uuringud kinnitavad meeskonnatöö arendamise efektiivsust läbi kogemusliku õppimise. Kogenud meeskonnatöö arendamise juht jälgib tähelepanelikult osalejaid, tuvastab lüngad nende teadmistebaasis või oskustes ning kohandab tegevust lähtuvalt soovitud tulemustest.

Mitte ainult kõige keerulisemad koolitused ja meeskonnatöö arendamise programmid ei vaja kindlaid oskusi ja tähelepanu. Isegi lihtsatel harjutustel, mis näivad olevat lihtsalt lõbutsemiseks, võivad olla täiesti erinevad tulemused, kui need on hoolikalt valitud lähtuvalt kindlatest tingimustest ning läbiviidud asjatundliku meeskonna poolt. 

Mis hinda te tegelikult maksate, kui valite soodsaima lahenduse?

Eeldades, et töötajad on teile väärtuslikud ning nad on olulised teie äri edukuseks, siis kas te tõesti arvate, et te ei saa endale lubada aega, mis kulub ootuste kirjapanekuks, mida sooviksite meeskonnatöö programmi kaudu saavutada. Kui te seejärel seisate silmitsi väliselt sarnaste toodete kuhjaga, siis mis tegurite alusel te teeksite valiku? Kui tihti on hind otsustavaks teguriks? Pidades silmas oma äri ning töötajaid, siis kas te saate endale lubada otsusega puusse panemist?

Pikaajaliste suhete tõeline väärtus usaldusväärse teenusepakkujaga

Suur osa meie klientidest mõistab meie, kui meeskonnatöö arendamise teenusepakkujaga lähedase omamise suhte väärtust. Me oleme saavutanud partnerlussuhte, kus me oleme nende meeskonnaga tuttavad ning oleme valmis nende vajadusi kuulama. Nad teavad, et me ei pruugi olla küll kõige odavamad pakkujad turul, kuid nad väärtustavad meid, kuna oleme kõige kuluefektiivsemad püsivate tulemuste poolest.

Team Building Asias oleme me tegutsenud Hongkongis juba üle 15 aasta. Me oleme uhked, et suudame aidata oma kliente soovitud tulemuste kindlaksmääramisel, õigete toodete valimisel meie tootevalikust, kus on üle 100 originaalse, järeleproovitud ning testitud toote ning kindlustades neile soovitud tulemused. Klientide tagasiside ja nende tagasitulek meie juurde räägivad enda eest.

Järgmine kord, kui lähete avamerele seiklusi otsima, mõelge oma paadis olevate reisijate tervisele ja lasti ohutusele. Valige targalt. Piraadid varitsevad teid.

Autor:  David Simpson, kaasasutaja ja direktor, Team Building Asia (Catalyst Globali meeskonnatöö lahenduste eksklusiivne litsents Hiinas ja Hongkongis.