AIESEC teeb koostööd, et annetada riideid

Avaldatud 4. apr 2015, autor Stuart Harris

AIESEC (Association Internationale des Étudiants en Sciences Économiques et Commerciales) korraldab rahvusvahelisi üliõpilasvahetusi ning praktikaprogramme nii äriorganisatsioonidele kui ka mittetulunduslikele ettevõtetele. Team Building Asia on olnud rahul oma pikaealise toetava partnerlusega rahvusvahelise noorteorganisatsiooni AIESEC-iga ning nad kutsuti AIESECI ürituse päeval läbi viima unikaalset sotsiaalse mõju programmi.

Tehes head läbi „Rags to Riches”

Catalyst Globali võrgustiku partnerina nägime me Team Building Asia-s seda ideaalse võimalusena viimaks läbi „Rags To Riches” meeskonnatöö programm. See program julgustab osalejaid tegema head nendele kogukondadele, kus nad töötavad, ning samal ajal saata taas ringlusesse korralikud asjad, mida nad ise enam ei taha. Sellel konkreetsel juhul otsustati leida loominguline viis, kuidas viia kasutatud riided kohalikele heategevusorganistastioonidele ning samaaegselt anda AIESECI meeskonnale võimaluse oma meeskonnatööd arendada.

Mis päeva jooksul toimus?

Meie loominguline meeskond kandis Ripplesi logo unikaalse maatriksi kujul ülisuurele presendile ning osalejad pidid seejärel paigutama riided mahamärgitud piirjoonte sisse. See hiiglaslik suhtlemise- ja kommunikatsiooniharjutus pani meeskonnad üheksoos riideid voltima, ühendama ning vahetama, et need vastaksid logo erinevatele elementidele ning sobiksid selle värvidega. Erinevatel etappide vältel jagasid meeskondade juhid abistavaid juhiseid ning käsklusi, et 3-D logo oleks loetav ning et tulemuseks oleks AIESEC-ile omane vapustav kunstiteos.


Oodatud tulemuste saavutamine

Logol võis näha nii Hongkongi silmapiiri, mille kõige silmapaistvamaks osaks on Hiina Pank, ning samuti Ripplesi tähti logo vasakul ja paremal küljel. Pärast kokkuvõtlikku arutelu, kuidas meeskond tõhusalt töötasid ning kuidas see mõjutab kohalikku kogukonda, anti riided üle päästearmeele, kes jagavad need Hongkongi heategevusorganisatsioonide vahel.

Kõik klientide lood