Jones Lang Lasalle juhid ühendavad visuaalset identiteeti

Avaldatud 28. mai 2014

Et pärast lõunasööki jälle tagasi töölainele saada, andsid Catalyst Globali Malaisia partnerid Asia Abilityst IFMi juhtide konverentsi 120 Jones Lang Lasalle juhile lühida ülevaate, mida kujutab endast meeskonnatöö lahendus nimega Detailne üldpilt, mis on selle eesmärgiks ning kuidas hakkab tegevus toimuma.

Seejärel jagati seltskond kuueks väiksemaks meeskonnaks. Meeskondadele anti ette lõuendid, värvimisjuhendid ning maalrikostüümid, et hakata oma kunstiteose kallal tööle. Kuid enne veel, kui meeskonnad said oma käed värviseks teha, võistlesid nad maalrikostüümide selgapanekul ning terves seerias viktoriiniküsimustes, kus neil oli võimalik võita oma ülesande teostamiseks pintsleid, värvituube ning -potte. Üsna varsti mõistsid meeskonnad, et nad peavad kõrvalolevate meeskondadega koostööd tegema, et kõik lõuendid lõpuks üheks suureks pildiks kokku sobituksid. Nad taipasid üsna ruttu teiste meeskondadega koostöö tegemise olulisust ning terve ruum tärkas justkui ellu, kui osalejad hakkasid suhtlema ning ruumis ringi liikuma, et üksteiselt erinevaid värve laenata ning sobitada oma lõuenditel olevat pilti teiste meeskondade omadega.

Kui osalejad läksid peale värvimist pausile, panid ürituse läbiviijad Asia Abilityst kõrvalruumis salaja kõik värvitud lõuendid omavahel kokku ning valmistasid kunstiteose ette selle lõplikuks esitlemiseks. Seejärel kogunesid osalejad tagasi ruumi, olles põnevil ning elevil nägemaks oma raske töö tulemust. Kui meeskonnad nägid oma töö lõpptulemust, sai see suure aplausi osaliseks ning pani osalejad õhku ahmima. Kõik 36 lõuendit olid kokku ühendatud ning need moodustasid hiigelsuure pildi ja meeskonnad nägid juba kaugelt, millised olid nende maalitud osad, mis andsid oma panuse Detailsesse üldpilti. Pärast ürituse ametlikku lõppu, muljetasid üksteisega veel edasi ning arutasid nii ürituse kulgu ning tulemusi ning tähistasid omavahelist edukat koostööd.

Detailne üldpilt õpetab osalejatele omavahelist koostööd ning suhtlemist, mitte ainult nende meeskonnasiseselt, vaid ka erinevate osakondade ja gruppide vahel. See harjutus näitab ka seda, et oluline ei ole ainult oma osa hästi tegemine, vaid ka kõigi teiste sama eesmärgi nimel töötavate gruppide järjepidevus ning kooskõla.

Kõik klientide lood