MTV

Meeskonnad avaldavad oma vaateid, luues klassikalisele hitile oma muusikavideo.

1 - 2 tundi
Siseruumides ja väljas
Võistluslik / koostööd arendav
10 - Piiramatu

Kirjeldus

„Pop Factor”-i raames produtseerivad osalised päris enda muusikavideo klipi. Igale meeskonnale antakse ette lugu, rekvisiidid ning kaamera. Seejärel hakkavad nad arutama huvitavaid võimalusi, kuidas nad saaksid seda muusikat lühifilmi kujul vaatajateni edasi anda. Kui nad on oma mõtted paberile pannud, jaotavad nad omavahel rollid ning näitlejad panevad selga esituseks vajalikud kostüümid. Nad teevad nii palju kordusvõtteid kui vaja ning monteerivad ülesvõetud materjali, et see oleks piisavalt hea, et seda näidata teistele meeskondadele MTV muusikavideote auhindade jagamisel!


Õpitulemused

Selles toredas ning naljakas meeskondlikus väljakutses panevad osalised mängu oma loomingulisuse. Nad peavad oma mugavustsoonist välja astuma ning täitma erinevaid rolle nagu näitlemine, esinemine ning filmimine. Meeskondadele on ette antud piiratud aeg, mistõttu on edu saavutamiseks kriitilise tähtsusega meeskonnatöö, strateegia ning tõhus rollide ja ülesannete jaotamine ning täitmine. Filmimise ning kordusvõtete käigus õpivad meeskonnad piiratud ajaga töötama täiuslikkuse saavutamise suunas.

Oleme keskendunud innoovaatilise mõtlemise olulisusele, inimeste julgustamisele oma piire ületama ja leidma parimaid viise, kuidas asju teha. Pop Factor tundus küll alguses pöörane viis seda teha, kuid see täitis meie eesmärgid ning lisaks sellele saime meeldejääva ühise kogemuse võrra rikkamaks.

Unilever

Saada päring