Häire

Kasutage viiruse peatamiseks loovat mõtlemist ja meeskonnatööd.

1 - 1.5 tundi
Siseruumides ja väljas
Koostööd arendav
12 - Piiramatu

Kirjeldus

Meeskonnad vaatavad ähvardavat videot Red Alert'i meeskonna maskeeritud esindajast. Neile öeldakse, et nende arvutisüsteemidesse on sisse häkitud. Viirus võib rikkuda nende süsteeme ning hävitada igaveseks kogu nende ettevõtte ja isiklikud andmed.

Igale meeskonnale antakse kast ning neile öeldakse, et nad peavad viiruse peatamiseks lahendama 60 minutiga kõik kastis olevad mõistatused. Video annab neile vihjeid, kuidas oma ülesaneid täia. Aeg hakkab tiksuma ja meeskonnad peavad lahendama kuus mõistatust, milleks on neile antud kuus katset. Neil on kasutada Red Alerti androidid, mis annavad neile vihjeid, kuid millel on oma hind. Kui meeskond on lahendanud kõik kastis olevad kuus mõistatust, kuvatakse neile üks number koodist.

Video tuletab neile meelde, et neil tuleb lahendada kõik kastis olevad mõistatused, et aidata teisi meeskondi. Kui kõik mõistatused on lahendatud, võtavad meeskonnad igast kastist saadud numbritest kokkupandud koodi ning sisestavad selle Red Alerti kerasse, peatavad aja ja teevad viiruse kahjutuks.

Õpitulemused

Red Alert is an enthralling experiential learning game that enhances teamwork and problem-solving skills in a fun and engaging environment. The exciting theme and limited time frame ensures that everyone is engaged throughout the activity. Teams apply creative thinking skills and effective communication as they decide together on the best strategy to solve each puzzle. As the game progresses, team members learn to work better together. They come to appreciate each others abilities and realise that individually their talents matter to the effectiveness of the team as a whole. Team bonding grows as with the completion of the puzzle in each draw, they celebrate their success together.

They learn that there is a huge difference between looking and seeing. Teams gradually develop the ability to see a problem from more than one angle and apply innovative thinking to solve it. In the closing moments of the game, teams break from the silo mentality of completing their own puzzles as they collaborate to assist other teams for the benefit of the whole group.

Saada päring