Kinoklassika

Looge tähelepanu köitev filmitreiler, et rõhutada olulisi sõnumeid.

2 - 4 tundi
Siseruumides ja väljas
Võistluslik / koostööd arendav
8 - Piiramatu

Kirjeldus

Kinoklassika esitatakse osalejatele väljakutse tõlgendada oma ettevõtte ärilised sõnumid dünaamilisse ja tähelepanu köitvasse filmitreilerisse, mis hõlmab aktuaalseid teemasid. Meeskonnad varustatakse hulga rekvisiitidega, väljatrükitud juhenditega, mis selgitavad treileri loomise tehnilisi aspekte, ja tahvelarvutiga, kus on olemas digitaalne põhi koos fikseeritud elementidega – filmimuusika, ettenähtud kohad meedia jaoks (mille nad peavad ise filmima või otsima) ja samuti ka tühjad kohad pealkirjade jaoks, mille nad peavad ise välja mõtlema. See tagab lõpliku video hea kvaliteedi ja professionaalse välimuse. Osalejate väljakutseks on muuta see kõik aktuaalseks ja tegevuse käigus avastavad nad, et selleks on vaja nii ideed, planeerimist kui ka meisterlikku teostamist, aga ka ülimalt palju eneseusku! Igale meeskonnale antakse erinev teema, mis tagab teemade mitmekesisuse ürituse lõpus toimuval treilerite linastumisel.

Õpitulemused

Kinoklassika peegeldab päris filmitegemise maailma, kus on lühikesed tähtajad, kõrged ootused ja tootmispinge. Osalejad õpivad, et selgus ja kindel fookus abistavad loomeprotsessis ning muudavad keerulise ülesande täitmise palju lihtsamaks. Erinevad rollid – nii tehnilised, kirjutamisega seotud kui ka näitlejatöö – nõuavad mitmekülgseid oskusi ja isiksusi ning meeskonnad peavad omavahel ülesanded jagama lähtudes nende oskustest. Vahel peab täitma ka rolle, milles ükski meeskonnaliige ei pruugi ennast mugavalt tunda.

See huvitav ning samas ka keerukas väljakutse pani tööle meie meeskondade loova mõtlemise. Lõpliku tulemuse videole talletamine rõhutas meeskondade mitmekesisust ning kinnitas meie ettevõtte väärtusi.

Coca Cola

Saada päring