Mahlabaar

Kiireloomuline mäng põnevate mahlade maailmas

1 - 2 tundi
Siseruumides
Koostööd arendav
24 - Piiramatu

Kirjeldus

Lase Mahlabaaril segada valmis edukas meeskond, mis vastab kõigi ootustele. Kõik teavad, et värskeimad ja kvaliteetseimad koostisained on hea smuuti aluseks. Sama kehtib ettevõtete kohta. Vaja on ideaalses koguses häid suhtlejaid, kes oskavad teha koostööd uute lahenduste ja ideede ning kliendikesksete pakkumiste nimel. Mahlabaar on lõbus, tempokas ja pöörane ärisimulatsioon, mis paneb proovile suhtlemisoskused, süstides samal ajal lusti ja naeru kaudu mõnusa doosi energiat ja tarmukust igasse konverentsi.

Õpitulemused

Meeskonnad esindavad globaalse smuutide ettevõtte erinevaid osakondi, kes peavad tegelema erinevate logistika küsimustega oludes, kus tarned on rahvusvahelised ja tähtajad halastamatud. Meeskonnad peavad tegema koostööd, et õiged koostisosad jõuaks õigeks ajaks kõigi meeskondadeni. Muidu võib juhtuda, et mõni toode ja selle turundus ei haaku.

Ettevõtte sotsiaalse vastutusega seotud tulemused

Mahlabaari stsenaarium käsitleb ühe rahvusvalise ettevõtte tegevusi. Mängu esimeses etapis tuleb lahendada keerulisi logistilisi küsimusi. See element moodustab mängu selgroo ja seda on võimalik kohandada nii, et meeskonnad mõistaks, kuidas koostöö võiks vähendada kõigi meeskondade ökoloogilist jalajälge.

Seotud soovitus

Oleme ettevõttena jõudnud sellesse etappi, kus otsime oma järgmist sammu, et liikuda oma äriga edasi ning selle oluliseks osaks on teistmoodi mõtteviisi kinnistamine ja seeläbi ka kultuuri muutmine. Me otsustasime seda teha uute väärtustega, mida me sooviksime ettevõttes kinnistada. Need olid meie eesmärgiks ning võin kinnitada, et need said viimaste päevade jooksul toimunud üritustega täidetud. On olnud palju energiat, palju üritusi, mis on täpselt meie väärtuste põhjal üles ehitatud ning kokkuvõttes võin öelda, et see on olnud üks uskumatult edukas üritus.

Anthony Sutcliffe, tegevdirektor Aasias
Home Retail Group

Saada päring