Meisterlikkuse olemus

Meeskonnad segavad kokku parfüümi ja loovad sellele kampaania.

1 - 2 tundi
Siseruumides
Võistluslik
4 - Piiramatu

Kirjeldus

Signatüürparfüümid on suur äri! Aga säravate reklaamide taga on professionaalide meeskonnad, kes katsetavad kõiksugu eksootilisi ekstrakte tabamaks parfüümile nime andnud staari olemust. Meisterlikkuse olemus seab meeskonnad sellesse väljakutseid esitavasse rolli, eesmärgiks segada valmis kindel lõhn, mis kõnetaks kindlat sihtrühma.

Parfümeeria on emotsioonide äri, meeskonnad peavad töötama kiirelt ja efektiivselt ning valima hoolikalt koostisosi, mis edastaksid õigeid tundeid ja karakteristikuid. Edukad on meeskonnad, kes suudavad mõelda kliendikeskselt ning luua tähtajaks uue lõhna ja ka klienti kõnetava turunduskampaania. Olles õppinud selgeks parfümeeria alustalad, segavad meeskonnad erinevate tugevustega komponente loomaks kandmiseks valmis parfüümi. Meisterlikkuse olemus ei keskendu sugugi vaid naiste parfüümidele, osad meeskonnad töötavad unisex või meesklientide profiilidega.

Meisterlikkuse olemus on mõeldud kaasahaaravaks vahepalaks või õhtuseks meelelahutuseks ning pakub lõbusat konteksti ettevõtte väärtuste, kliendisuhete ja võrgustiku uurimiseks ning kommunikatsiooni parandamiseks.

Õpitulemused

Klient on alati selle lahenduse keskpunkt. Meeskonnad peavad defineerima oma sihtgruppi karakteristikud, sest ainult seeläbi saavad nad luua tugeva signatuurlõhna ja brändi. Protsessi fookuses on ka omavaheline suhtlus ja esile tulevad ka osalejate endi arusaamad - seeläbi mõistetakse, et igaühe panus protsessi on väga erinev.

Sellest on möödas päris tükk aega, kui ma oma vanaisa tubakapiibu peale olen mõelnud. Selle olulisus tuli ilmsiks selle unikaalse mõtlemist õhutava tegevusega. See oli väga paeluv ning ma mõtlen ikka veel, kui erinevad on minu vaates tänu minu kultuurile ja taustale. Kuni selleni, milliseid sõnu ma asjade metafooridena kasutan.

Price Waterhouse Coopers Services Limited

Saada päring