Täismaja

Kiireloomuline pokkerimäng

10 - 40 minutit
Siseruumides
Võistluslik
20 - Piiramatu

Kirjeldus

Täismaja on lõbus ning meeletu tegevus, kus osalejad maksimeerivad oma kasu liikudes pidevalt ruumis ringi ning suheldes teistega, et saada teada nende vajadused. Teises voorus peavad osalejad töötama ühtse meeskonnana lihvides oma läbirääkimisoskusi.

Osalejad peavad meelde jätma või seostama inimesed nende käes olevate kaartidega, et tõsta oma reageerimiskiirust. Kiire otsuste tegemine ning teadmine, kuna läbirääkimistelt minema kõndida on samuti üliolulise tähtsusega

Õpitulemused

Erinevalt tavapärasest pokkerimängust, toob Täismaja mängus edu mõlemale osapoolele kasulike võimaluste läbirääkimine ülihelikiirusel. Osalejad õpivad vastastikku kasulikkuse seadust – kui me aitame teistel saada seda, mida nad tahavad, aitavad nemad meil saada seda, mida meie tahame.

See teritab suhete loomise ja tugevdamise oskusi, vastamise kiirust ning ostuste tegemist. Täismaja on lõbus ning energiline harjutus, mida saab läbi viia ka kõige väiksema eelarvega.

Seotud soovitus

Erakordne viis, kuidas saada inimesed jalgadele ning üksteisega suhtlema ning koos mõtlema.

Pepsi Co

Saada päring