sun life build a bridge

Sun Life keskendub klientide teenindusele

Published on Jul 3, 2017

Juhtiv finantsteenuste ettevõte Sun Life otsis meeskonnatöö tegevust, mis keskenduks klientide teenindusele. Team Building Asia disainis neile eritellimusel versiooni silla ehitamise programmist Bridging the Divide, kus osalised ning meeskonnad on samaaegselt nii varustajad kui ka kliendid. Programmi keerukamaks muutmiseks on meeskondadel lubatud hiiglasliku silla disainimisel ning ehitamisel oma klientidega suhelda ainult konverentsikõnede ning inim e-posti teel.

Meeskondadele määrati silla kindlad osad. Neile anti oma osa ehitamiseks käsiraamatud, materjalid ning tööriistad. Samuti jagati kiirelt erinevad rollid ning hinnati ressursse, et tagada selge ehitusplaani väljatöötamine.

Meeskonnad suhtlesid omavahel oma plaanide osas ning tegid erinevate osade ehitamisel üksteisega koostööd, et tagada osade kokkusobivus. See pole mitte teps lihtne ülesanne, kuna ümmargune sild oli disainitud erinevate nurkade ning tõusudega! Meeskonnad kasutasid nutikalt ära konverentsikõnede ning inim e-posti võimalusi, et vahetada omavahel andmeid ning kontrollida ja kinnitada saadud informatsiooni.

Tähtaja lähenedes kiirustasid meeskonnad, et välja selgitada ja omavahel kinnitada lõplikud detailid ning anda oma sillaosale veel viimane viimistlus. Kella kukkudes tõid meeskonnad oma lõpetatud silla osad „kliendile”, kes kinnitas, et see on ehitatud etteantud plaanide järgi. Põnevus kasvas kui sillaosi hakati omavahel kokku panema ning see põhjustas nii mõnedki naerupahvakud, kuna osad elemendid ei kukkunud välja nii, nagu oodatud oli.

Pärast lühidat aruandvat koosolekut, kus jagati oma kogemusi ning olulisi tähelepanekuid pärastlõunase tegevuse kohta, tulid meeskonnad tagasi silla juurde, et testida selle struktuuri. Sun Life tegevdirektoril oli au testida silda puldiga juhitava veokiga, millega ta sillale sõitis. Osalejate ergutuste saatel jõudis veok õnnelikult ümber kogu silla ning teenis välja kõva aplausi.

Tegevus soodustas „teeme-ära” suhtumise edastamist klientidele ning pidevat selgitamist ning täpsustamist, et täita nende konkreetseid vajadusi. Kogu üritus näitas, mida on võimalik saavutada, kui töötada koos ühise eesmärgi nimel. Lõpetuseks poseerisid osalejad poseerisid koos vapustava kaarsillaga ning seejärel lammutati sild kooskõlas TBA Green Charter-iga ja seal kasutatud papp viidi taaskasutusse.

Kõik klientide lood