Dunnhumby iga-aastane väljasõit toimus 9.-11. novembril 2018 ja sihtkohaks oli seekord Indias Jaipuris asuv Crowne Plaza. See oli ainus kord aasta jooksul, mil terve meeskond sai kokku. Dunnhumby juhtkond otsis põnevat ja meeldejäävat tegevust, mis seoks töötajaid nii meeskonna kui ka kogu organisatsioonina. India juhtiv meeskonnatöö lahendusi pakkuv ettevõte d'frens, kes on Catalyst Globali eksklusiivse litsentsi omanik antud regioonis, kutsuti üles arendama ja läbi viima kogemuslikku tegevust, mis oleks suunatud Dunnhumby peamistele eesmärkidele.
Eesmärgid lühidalt
- Meeskonnatöö
- Erinevate tasemete töötajate omavaheline koostöö
- Vastastikune austus
- Ettevõtlusvaim
- Kollektiivne loov mõtlemine
- Kollektiivne strateegia arendamine
- Grupi otsuste langetamine
- Meeskonna dünaamikad
Ürituse päeval
10. novembri päikesepaistelisel pärastlõunal osalesid 300 osalejat Jaipuri Crowne Plaza muruplatsil 20-liikmelistes meeskondades "Food Truck Challenge" meeskonnatöö lahenduses, mis põhineb ühel kõige kiiremini kasvaval uuel ärikontseptsioonil.
Meeskondadele anti ümbrik, kus oli täielik kirjeldus sellest, mida neilt toiduputka ettevõtjatena oodati. Nende hulgas oli välja toodud toidu peamine koostisosa, toidukord, millena seda serveeriti, toiduputka asukoht ja klientide profiil.
Strateegia välja töötamiseks anti osalejatele kõigest 45 minutit ja meeskonnad asusid kibekiirelt tööle, et hakata oma toiduputka äri täiesti nullist planeerima. Kui tegevused olid teada ja rollid ning vastutusalad jagatud, jagunesid meeskonnad väiksemateks töörühmadeks. Osad ehitasid ja disainisid toiduputkat, teised sõnastasid ja viisid ellu turundusplaani. Kui toidusahvri uksed avanesid, kiirustasid kokad vajalike koostisosade järgi ja hakkasid oma roogi valmistama.
Ürituse viimased 45 minutit olid ette nähtud meeskondade toitude esitlusele, millega koos tutvustati ka oma brändi ja turundusplaani. Sellele järgnevalt kuulutasid kohtunikud välja võitjad erinevate kriteeriumite alusel.
Tulemus
Kogu üritus oli ülimalt edukas ja osalejad olid kogu tegevuse vältel täielikult kaasatud. Üritus julgustas osalejaid kastist välja mõtlema ja mõistma innovatsiooni ja loovuse olulisust, mis peegeldus selgelt ka esitletud toidu mitmekesisuses. Nad õppisid meeskonnana planeerimist ja strateegia koostamist, otsustades mida menüüs pakkuda ja kuidas oma toitu kohtunikele serveerida.
Food Trucki kontseptsioon aitas tuua osalised kokku, edastades organisatsiooni tõelist koostöövaimu. Harjutus nõudis inimestelt head koostööd meeskondades, sõltudes teineteisest läbi mitmete ülesannete, kuhu kuulusid muuhulgas ka ressursside jagamine, vastutusalade määramine, informatsiooni ja parimate praktikate jagamine ning ühisele eesmärgile keskendumine. Samuti aitas see osalistel mõista, mida on neil võimalik hea omavahelise koostööga saavutada. Lõppkokkuvõttes süstis tegevus neisse uhkust, saavutus- ja ühtekuuluvustunnet.