HP müügiosakond sai ühtsemaks ning kogus energiat

Avaldatud 4. juuli 2017

Pekingis toimuva HP Sales Kickoff Conference raames võttis infotehnoloogia hiid HP osa unikaalsest konverentsi ergutajast Harmonica Harmony. See muusikal põhinev meeskonnatöö lahendus pakkus üheskoos suupilli mängides energilise kogemuse suurele, 150-osalisega meeskonnale. Muusikal on ainulaadne võime muuta nii indiviide kui ka meeskondi.

Eelarvamust selle kohta, et muusika on loomulik talent, on keeruline trotsida. Ülesandes keskendutakse muusika tegemiseks ühtse meeskonnana töötamisele ning üksteiselt õppimisele. Me alustasime tegevust mõningate lihtsate hingamisharjutustega tagamaks, et nad töötaksid suupillidega õigesti ning ei hakkaks kiirelt hingeldama.

Osalejad õppisid seejärel suupilli tööpõhimõtteid ning üksteise abiga olid võimelised võtma ette järjest keerulisemaid ülesandeid. Lühikese harjutustunni lõpus tulid kõik osalised kokku ühiseks suupillimänguks, mis oli täis elavat energiat, uusi teadmisi ning suurepärast meeskonnatööd.

Olge aga hoiatatud, et see tegevus sõna otseses mõttes purustab kõik tajutavad piirangud, mida on võimalik ületada tänu heale meeskonnatööle, kommunikatsioonile ning uskumusele, et kõik on võimalik.

Ma olen korraldanud väga mitmeid meeskonnatöö tegevusi ning võin kindlalt öelda, et Harmonica Harmony on tõeliselt unikaalne kogemus. See on suurepärane viis konverentsidel osaliste vaheliste suheete soojendamiseks ning ideaalne tegevus suure grupi inimeste ergutamiseks. Enamus osalejatest ei olnud mitte kunagi suupilli mänginud, aga said suurepäraselt hakkama sessiooni lõpus mahapeetud suupilliorkestri etteastega. See on ideaalne näide sellest, et suurepärase meeskonnatööga on võimalik saavutada suurepäraseid tulemusi.
HP poolne korraldaja, Paul Sim, Design & Marketing Pte Ltd. HP
Kõik klientide lood