Emerson keskendub juhtimisoskustele

Avaldatud 3. veebr 2018

Mõistes simulatsioonide mõjujõudu õppimisvõime suurendamisel, otsis Ameerika rahvusvaheline ettevõte, Emerson Electric, kuidas kaasata kogemuslikud ärisimulatsioonid Pekingis läbiviidava iga-aastase juhtimise arendusprogrammi kavasse. Emerson otsis viisi keskendumaks ettevõtte juhtimisoskuste tunnustamisele, meekonna sidumisele ning probleemide lahendamisele.

Team Building Asia pani selleks puhuks kokku just neile kohandatud aardejahi „The Discovery Challenge”, mis keskenduksid just nende vajadustele ning süvendaksid nende soovitud õpitulemusi kasutades seitset juhtimisoskust, mida nõutakse kõigilt Emersoni juhtidelt.

„The Discovery Challenge” raames jagatakse osalistele informatiivne ketas ehk Discovery Wheel, brošüür, digitaalne kaamera, kaart ning kindel eelarve linnas ringi liikumiseks. Meeskonnad pidid järgima brošüüris olevaid detailseid juhiseid, pidama kinni etteantud ajast ning rakendama erinevaid juhtimisoskusi. Samuti anti neile nimekiri 20 asukohaga, millest nad said ise välja valida kohad, mida nad külastada soovisid. Sellised kohad nagu The Bird’s Nest, Water Cube ja Forbidden City asusid küll kaugemal või olid keerulisemad, kuid andsid see-eest meeskondadele rohkem punkte.

Sihtkohta saabudes kasutasid meeskonnad kettaid, et teada saada nende ülesanne. Ülesannete seas olid näiteks kindlate kohtade tuvastamine, innovaatiliste meeskonna ühispiltide tegemine või meie üritusjuhiga kohtumine, et lahendada ühise meeskonnaga mingi kindel väljakutse.

Meeskonnad läbisid nii palju asukohti, kui nad etteantud ajaga jõudsid. Seejärel saabusid nad kella kukkudes tagasi hotelli, et esitada oma vastused ning võtta osa meeskondlikust arutelust. Samal ajal, kui meie peamine üritusjuht viis läbi arutelu, kuidas meeskonnas saavad õpitut tagasi töökohal olles rakendada ning millised strateegilisi nõuandeid nad endaga kaasa saaksid võtta, lõid teised korraldajad punkte kokku ning näitasid meeskondade tehtud fotosid.

Kui kõrgeimate punktidega ning parimate piltidega meeskonnad olid teatavaks tehtud, käidi veelkord üle kogu ürituse põhisõnumid ning seejärel võidis meeskonnad tähistama asuda.

Kõik klientide lood