Reedel, 8. märtsil osalesid Tunivisions Media Groupi töötajad virtuaalreaalsuse meeskonnatöö programmis Lõksus virtuaalmaailmas. Tunivisions Group on 1997. aastal loodud meediaettevõte ning nad on Tuneesia suurima prantsuskeelse veebiplatvormi, uudistele ja sotsiaalsetele probleemidele pühendatud Tuneesia veebiajakirja Tunivisions.net produtsendid.
VR ehk virtuaalreaalsuse tegevus loodi pehmete oskuste arendamiseks ja meeskonna sidumiseks. Osalised jagati meeskondadesse, et võtta osa sõbralikust võistlusest, kus nad pidid päästma virtuaalmaailma kinni jäänud tegelase.
Iga meeskond varustati juhendi ja VR-peakomplektiga. Meeskonnaliikmed kasutasid seda kordamööda, et siseneda virtuaalmaailma ja edastada oma visuaalne kogemus ülejäänud meeskonnale. Teised meeskonnaliikmed kuulasid aktiivselt ja kasutasid juhendilehtedel olevat informatsiooni, et edastada peakomplekti kandvale meeskonnakaaslasele juhiseid. Meeskonnad, kes kasutasid kiiret ja tõhusat informatsiooni vahetamist ning innovaatilist probleemide lahendamist, leidsid optimaalse lahenduse ja tegid mängus edusamme.
Mängu lõpus osalesid meeskonnad arutelus, kus neile anti mitmepunktiline ülevaade. Ettekandes kirjeldati, milliseid meetodeid nad kasutasid ja seejärel näidati neile optimaalset tegutsemisviisi. See andis osalejatele aega, et mõelda ülesandele tagasi ja arutada õpitu seost tegelike tööolukordadega.
Meediatööstus on vahetu ja meeletu. Lõksus virtuaalmaailmas programmi kaudu said Tunvisionsi töötajad aru, kui oluline on vilgas mõtlemine ja protsesside parandamise iha. Ja kui oluliseks teguriks äritegevuse tõrgeteta toimisel on aja mahavõtt, et peegeldada ja kaaluda.
Äri ja lõbu kombineerides võimaldas Lõksus virutaalmaailmas meeskonnatöö lahendus töötajatel meelelahutuslikus võtmes üksteist paremini tundma õppida. Osalejad tunnistasid, et nende arvates oli see palju põnevam ja kaasahaaravam kui tavaline pehmete oskuste koolitus.